Om att tappa bort sig själv lite på vägen

Jag tror ibland att livet är lite som en sån där mvg -uppsats i svenska. Man måste ha suddat några gånger innan man får tiil. Innan den blir helt perfekt. Felfri.
För nästan exakt ett år sedan gjorde jag ett val och började vandra på en ny väg. Idag står jag någonstans halvvägs på den. Vilsen. Med en borttappad dröm. Så jag började ställa mig själv frågan om jag borde vara någon helt annanstans och göra något helt annat? Så jag har bestämt mig för att byta väg, välja om, ihopp om att jag den här gången får till det. Så att det blir helt perfekt. Felfritt. Och så att den där borttappade drömmen kommer tillrätta.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hoppas du fattar hur otroligt bra du skriver!

2011-05-30 @ 20:13:44
URL: http://hannahsplace.devote.se
Postat av: Nora

Elefantröv

2011-06-02 @ 12:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0